، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دنیا از پشت چشمان زیبای سورنا کوچولو

ما کجا بودیم اینا کجا هستند

1390/11/10 11:13
نویسنده : مامان و بابا
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

صبح سرد و زمستانیتان بخیر باشه . دیروز از سر کار که برگشتم به خونه خیلی خسته بودم رفتم دنبال آقا سورنا  آوردمش خونه بعد یک چیزی با هم خوردیم و دیدم سورنا می گه مامان بوقاطی برام می خری من هم که کاملاً متوجه نمی شدم فقط سر تکان می دادم و می گفتم باشه . یک کم استراحت کردیم  و سورنا رفت شروع کرد توی اتاقش سی دی دیدن که بابا اومد و سه تا مجله ماشین براش آورده بود بعد دیدم سورنا اومد قبل از اینکه مجله ها رو ببینه گفت بابا بوقاطی برام می خری بابا هم کامل متوجه نشد گفت چی چی می خرم سورنا گفت بوقاطی بابا گفت منظورت بوگاتی هستش گفت آره خیلی تند هم می ره بابا بهش گفت منظورت اسباب بازیش هست دیگه که سورنا گفت نه راستکیش رو می گم بابا . من تازه متوجه شدم که سورنا منظورش چی بوده و از زیر پتو زدم زیر خنده و بابا هم خندش گرفت گفت بابا بوگاتی خیلی گرونه سورنا هی می گفت نه بابا من می خوام پولاتو جمع کن و برام بخرش من دوستش دارم قرمزش رو هم می خوام, ای وای از دست بچه های این دوره و زمانه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)