، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دنیا از پشت چشمان زیبای سورنا کوچولو

تولد سورنا جان

1390/10/28 15:54
نویسنده : مامان و بابا
213 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا در 20 خرداد 1385 ساعت 11:40 چشم به جهان هستي گشود و همون موقع دكتر قاضي زاده با تعريف و تمجيد از او كه واي چه پسر بور و خوشگل و سفيدي هست ببين نظر همه را به خود جلب كرد و بعد از 1 ساعت اون رو به اتاق من آوردن بابا كه براي ديدن اون لحظه شماري مي كرد ديگه طاقت نداشت همون طوري شروع به بوس كردن سورنا كوچولو كرد و تا پرستار گذاشتش روي تخت مادر بزرگا ريختند سرش و شروع به ناز و نوازشش كردن واي اصلاً اون لحظه ها يادم نمي ره .عزيزم قربون او دستاي كوچيكت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاس
28 دی 90 16:25
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com